Cele mai Bune Mașini Off Road
Cele mai Bune Mașini off Road din Lume
Cele mai bune mașini off road din lume , asta va fi subiectul de astăzi . Sunt convins că sunt mulți pasionați de off road printre noi și care sunt curioși să vadă astfel de mașini . Hadeți să vedem despre ce este vorba !
Unde mașinile normale nu fac față , mașinile de teren se vor descurca cu ușurință , pentru că scopul lor este să reușească acolo unde mașinile normale nu reușesc. Am reușit să punem , cap la cap, un fel de top al celor mai bune mașini de teren din lume . Acest top va conține cele mai bune mașini off road din lume pe care, desigur le putem achiziționa. Aici nu vorbim de vehicule militare pe care nu le putem cumpăra sau eu stiu ce alceva , care nu este disponibil publicului larg . Vom prezenta diferite tipuri de mașini în funcție de destinația acestora și de tipul lor ( expediții , distracție , vânătoare și pentru raliuri off road) .
Top Cele Mai Bune Mașini off Road din Lume
ATV-uri
ATV-urile sunt vehicule motorizate modificate , menite să mulțumească setea ta de aventura și distracție . Consultați lista noastră cu cele mai bune ATV-uri !!
SHERP ATV
Unu dintre considerentele de bază în spate designului Sherp a fost că trebuie să fie ușor de reparat. Producătorii au muncit din greu pentru a produce astfel de vehicul , care poate fi reparat aproapre oriunde , cu puține intrumente și cu cunoștinte minime de mecanică . Transmisiei și suspensiei, vehiculelor de acest tip, le lipsesc mutle din elementele tradiționale găsite la alte ATV-uri . Acest lucru le face incredibil de fiabile . Sherp folosește foarte puține circuite electrice , de fapt acest ATV poate funcționa fară curent electric . Fiecare anvelopă din doatarea acestei mașinării are 80 litri volum și în combinație cu forma acesteia și faptul că este închisă ermetic , conferă acestia flotabilitate pe apă . Asta înseamnă că se poate deplasa cu ușurință pe apă . De fapt ea poate pluti chiar și fară roti datorită faputului că este închisă ermetic și a formei acesteia .
Specificații
lungime – 3400 mm
lățime – 2520 mm
înălțime – 2520 mm
Caroserie – aluminiu
Greutate – 1600 Kg
Motor – Kubota-V1505-t / E3B
Combustibil – motorină
Volum – 1498 cm3
Putere – 44,3 Hp
Transmisie – Manuală cu 5 trepte
Suspensie – circulant pneumatic
Sistem de frânare – independent
Ambreiaj – SACHS
Garda la sol – 60 cm
Numărul de cilindri – 4
Greutatea totală admisă – 2500 Kg
Scaune echipate cu centuri de siguranță – 2
Viteza maxima (în treapta superioară) – 40 km/h
Viteza maxima (în treapta de viteză joasă) – 1,5 km/h
Viteza pe apă – 6 km/h
Tipul anvelopelor – tubeless, presiune ultra scăzută
Dimensiunea anvelopei – 1600 х 600 х 25
Suprafețe de rulare – orice
Consum combustibil pe ora (în funcție de condițiile off-road) – 2-3 l
Capacitatea rezervorului de combustibil – 56 l
Capacitate rezervoarelor suplimentare de combustibil 58 l х 4
Înălțimea obstacolului sub forma unui pas vertical – 100 cm
Capacitate de urcare pe deal – 35 ° inclinatie
Frecvența de întreținere – 50 ore de funcționare
Frontier 750 Scout 8 X 8 By Argo
Fabricat de Argo la un preț mediu seria 750 Scout ATV amfibiu are un motor cu doi cilindri care dezvolta 26 Hp . Motorul este răcit cu aer nu cu apă . Acesta iți oferă versabilitate , distracție și puterea necesară să abordezi orice fel de drum în orice sezon . În ciuda mărimii acestuia el poate asigura o manevrabilitate ridicată , raza de viraj fiind zero . Anevelopele acestui ATV sunt cu presiune scăzută cu jante de otel offset. Designul acestora ajută la propulsia prin apă în timp ce tracțiunea acestuia optimizată , este făcută să poți rula pe o gama largă de terenuri .
Specificații
PUTERE – 26 CP
CILINDRI – V-TWIN
SISTEM DE ALIMENTARE – EFI
RĂCIRE – AER
IEȘIRE ALTERNATOR (MAX) – 20 AMPS
FRÂNA DE SERVICIU – MECANIC
FRÂNE DE DIRECȚIE – HIDRAULIC
OPȚIUNE DE TRANSMISIE – STD SAU HT
PLĂCĂ PLINĂ SKID – STANDARD
BRUSHGUARD – STANDARD
TROLIU – 1600 Kg
RACK FRONTAL – STANDARD
POMPA BILGE – STANDARD
CAPACITATEA DE ÎNCĂRCARE – TEREN 343 Kg
CAPACITATEA DE ÎNCĂRCARE – APĂ 297 Kg
CAPACITATE DE REMORCARE – 635 Kg
CAPACITATE PERSOANE – TEREN 6
CAPACITATE PERSOANE – APĂ 4
CAPACITATEA REZERVORULUI – 27 l
VITEZA – TEREN (TRANSMISIE STD) 35 Km/h
VITEZA – TEREN (TRANSMISIE HT) 30 Km/h
VITEZA – APA 5 Km/h
GREUTATE – 587 Kg
LUNGIME – 2.591 mm
LĂŢIME – 1.473 mm
ÎNĂLŢIME – 1.334 mm
EXTENSII PORTANTE AXE – STANDARD
ANVELOPE – ARGO AT189 24X10-8
JANTE – OȚEL OFF-SET
PRESIUNEA LA SOL (ANVELOPE) – 17,2 Kpa
DISLOCARE TEREN (ANVELOPE) 241 mm
Burlak Amphibios
Inginerii rusi au visat din totdeauna la o expediție autonomă la polul nord și de aceea testează un vehicul amfibiu unic cu șase roti , care ar putea căra până la zece cercetători până la polul nord și înapoi . Aceasta ar fi prima călătorie trans-artică cu un vehicul suficient de puternic să vă poată transporta în siguranță până acolo și înapoi . Buralk-ul cu 6 roti semănă cu un blindat militar, și din motive bine întemeiate acest vehicul a fost înainte un BTR 60 . Acesta era un transportor blindat care a fost modificat să devina un vehicul de nerecunoscut și tot o data eficient datorită capacități de încărcare de trei tone a acestui monstru . Corpul acestuia este făcut cu o izolație destul de groasă și pe apă acesta folosește o elice pentru propulsie . Partea din față a acesteia este întarită pentru a permite înaintare prin blocurile de gheață .
Motorul diesel nu este extrem de puternic , dar a fost ales în primul rând pentru consumul de combustibil redus.
SPECIFICAȚII TEHNICE
Motor turbo-diesel Toyota 1KD-FTV, generând 170 CP la un cuplu de 360/1800 rpm. Motorul este montat în față. Un preîncălzitor cu bloc motor Binar permite vehiculului să pornească la temperaturi sub zero.
Cutie de viteze automată.
2 moduri de transmisie: în sus 1/1, în jos 1 / 2,55.
Frâne pe disc pe punțile spate și mijlocii.
Sistemul de direcție nu are legătură mecanică directă, dar folosește un cilindru hidraulic.
Vehiculul are suspensie cu arc independent, dublă osie. Suspensia are 200 mm de deplasare, permițând distanța rutieră de la 720 la 750 mm în funcție de sarcina vehiculului.
Anvelope cu strat dublu, de joasă presiune: diametru exterior – 1700 mm, lățime – 720 mm, diametru interior – 32 inci.
Dislocarea fiecărei roți este de 1200 kg, ceea ce face un total de 7200 kg.
Viteza de croazieră pe teren ferm – 60 km/h la 2650 rpm. Viteza maximă – 88 km/h. Pe apă – până la 6 km/h.
Capacitatea maximă a rezervorului de combustibil – 360 litri În regim de economisire a combustibilului pe un teren ferm, consumul de combustibil este de aproximativ 30 de litri la 100 km, dar în condițîi off-road de aproximativ 4-6 litri pe oră.
Lungimea vehiculului – 6,6 m, lățimea – 2,9 m, înălțimea – 3,2 m. Cadrul său spațial este realizat din tuburi de oțel cu secțiune pătrată, iar cadrul de bază este realizat din secțiunea unghiulară nr. 50.
Greutatea vehiculului – 3,7 tone, greutatea cu încărcatură – 7 tone
Caroseria vehiculului este îmbrăcată în aluminiu cu grosimea de 1-2 mm. Este izolat cu ISOLON de 30 mm grosime și pâslă sintetică (covor).
Cabina este concepută pentru 10 persoane, cu 8 paturi. Bucătăria este echipată cu arzătoare cu gaz pentru prepararea mâncării, lavoar, duș. Un dispozitiv pentru topirea zăpezii folosind căldură din sistemul de răcire al motorului permite producerea a până la 30 de litri de apă potrivită pentru băut.
Există 2 sobe în cabină și două încălzitoare planare independente de 2 KW.
Capacitatea maximă de încărcare fără pierderea flotabilitățîi este de până la 2 tone.
Șhaman 8 Wheel
Conducerea off road iți oferă un fior ? Atunci salută cea mai tare contribuție 8 x 8 a rușilor pe piață. ATV-ul amfibiu Șhaman destinat traseelor off road extreme pe care acest vehicul le face față cu brio . Acest vehicul poate ține la bord până la nouă pasageri și face totul de la plutire , cățărare și rulare pe terenuri extreme. Modelul prezentat oferă mai multe moduri de utilizare cum ar fi : modul de propulsare sau modul crab . Pe pământ Șhamanul poate atinge viteza de 71 km/h , în timp ce viteza pe apă este de 3,5 km/h .
Pe partea din spate a vehicului găsim o ușa metalică ermetică care împiedică ca apa să intre în autovehicul . Ca măsură de siguranță au fost adugate pompe cu debit mare , care elimină apa la nevoie. Aceste pompe pot elimina până la 200 litri de apă pe minut .
Specificații complete
CARACTERISTICILE GREUTĂȚII
Tipul unității – 8х8
Greutatea – 4800 kg
DIMENSIUNI
Lungime – 6300mm
Lăţime – 2500mm
Înălţime – 2700mm
Ampatament – 1950mm
Garda la sol – 450mm
CARACTERISTICI DE VITEZĂ
Capacitatea rezervorului de combustibil – 260 L
Viteza maxima 70 Km/h
Viteza maximă pe apa 3,2 Km/h
SPECIFICAȚIILE MOTORULUI
MotorIveco F1C 3,0TD, 176
Transmitere 6 trepte, manual
Cutie de viteze de transfer 5-arbore cu 2 trepte cu diferențial de blocare și arbore de preluare a puterii
ANVELOPE
Tracțiuni pe roti Original
Cutie de viteze roti Original
Roti de pompare Automat original
Anvelope de joasă presiune X-TRIM (1200-600х21)
Hagglunds Bandwagon 206
Vehicule pe senile Hagglunds Bandwagon 206 au fost proiectate pentru a vă transporta pe orice tip de teren , fie că sunt stânci , mlaștini , bolovani , zăpadă , etc. Acest vehicul poate fi folosit pe orice tip de teren . Este folosit de către ambulanța , pompieri forestieri dar și turism sau conducerea muncitorilor la muncă în locurile neaccesibile. ATV-ul exercită o presiune minimă asupra suprafeței pe care merge și de aceea poate rula cu o viteză 55km/h. Fiind un vehicul amfibiu poate fi condus direct prin apă. Echipamentul de servodirecție conferă o flexibilitate sporită chiar în virajele strânse . Acesta are nevoie de o rază de viraj de sub 8.7 m. Hagglunds Bandwagon 206 nu are nevoie de o întreținere elaborată și costurile de operare sunt minime. Capacitate de cățărare a acestui vehicul merită menționată deoarece acesta se pricepe foarte bine la asta.
SPECIFICAȚII
Mașina din față * Mașînă spate * Total
Reduce greutatea 2710 kg 1620 kg 4330 kg
Încărcătură utilă 580 kg 1670 kg 2250 kg
Greutate brută 3290 kg 3290 kg 6580 kg
Pasageri 5 (6) 11 16 (17)
Spațiu de încărcare 2,5 m3 (88 ft3) 5,5 m3 (194 ft3) 8 m3 (283 ft3)
* Șoferul 70 kg (154 lbs) inclus în sarcina utilă
** Maximum 200 kg (44l lbs) din sarcina utilă pot fi transportate pe raftul acoperișului
Greutate maximă a remorcii 2500 kg (5500 lbs)
Presiune specifică la sol Mașină față / spate 11,6 / 13,6 kPa (1,68 / 1,97 PSI)
0,2 / 0,05 m de scurgere
DIMENSIUNI
Lungime 6,9m
Lățime 1,87m
Înălțime 2.4m
GVW 6580kg
Presiunea de rulare la sol 140kPa (0,14kp / cm2)
PERFORMANŢĂ
Max. viteză, pe drumuri 55 km / h (34 mph)
în apă 3 km/h (2 mph)
Grad, suprafață dură 60% (31 °)
zăpadă adâncă 30% (17 °)
Autonomie pe drumuri 300 km (186 mile)
Temperatura minima de funcționare -52 ° C (-6l.6 ° F)
MOTOR
Industrial Ford V6 Benzină 136 CP
Mercedes-Benz 5 cyl. Turbo Diesel 125 CP
Mercedes-Benz 6 cyl. Turbo Diesel 136 CP
Ford 4 cyl. Turbo Diesel 136 CP – INSTALARE NOUĂ
CUTIE DE VITEZE
Daimler-Benz W 4A 040
Automat cu 4 trepte înainte, 1 înapoi
Producător cutie de viteze de transfer: Hagglunds Vehicle AB
Rapoarte de transmisie: înalt 1,28: 1, scăzut 2,11: 1
SISTEM DE DIRECȚIE
Hidrostatic, articulat (articulație punct central)
Raza de virare 8m (26 ft) Direcție de urgență Standard
SENILE
Cauciuc turnat cu cablu
Lățime 620 mm (24,4 în)
Acționare cu patru șine
SISTEM ELECTRIC
Tensiune 24V DC
Alternator 55A
Baterii 105 Ah, 2 × 12 V
Ripsaw EV 2
Ripsaw EV 2 este construit manual și a fost conceput pentru un public extrem și pentru recreere off road . Platforma de bază care sa folosit la construcția acestui ATV este de tip militar . Este posibil că să fie cel rapid vehicul pe senile construit până acum . Combinația unui motor de 6.6 litri , 600 hp și transmisia automată de tip Allison Ripsaw EV 2 este capabil să ajungă la viteza de 100 km/h . Caroseria de este construită din aluminiu folosit la construcția navelor spațiale. Aceasta construcție asigura flotabilitate , fiind foarte ușoară pentru categoria să cântărind doar 3628 kg .
Specificații
Specificații de performanță:
Motor: 600 CP Duramax
Viteză maximă: peste 100 km/h
Rata de urcare: peste 75 la sută
Panta laterală: 70 la sută
Garda la sol : 21,5 ”
Călătorie suspendată: 13,4 ”
Greutate: aprox. 3628 kg
Material: aluminiu aerospațial
Oțel de înaltă rezistență
Urmăriți presiunea la sol: Aproximativ. 2,5 psi
Capacitate rezervor combustibil: 151 litri
Autonomie: 482 km
Caracteristici
Șenile de cauciuc super silențioase de înaltă rezistență
Accelerație excelentă
Presiune scăzută la sol
Capacitate de teren extremă
Ușile cabinei cabinei
Aer condiționat
GPS
Camera Marșalier
2 din DVD / Stero
Scaune electrice din piele cu 8 căi
Troliu de 6800 kg forță față și spate
Bare de protecție față și spate de mare rezistență
Vopsea personalizată
Tinger Track S500
USA poate să dețină câteva vehicule pe senile , dar nimic asemănător cu Tinger Track S500 . Acesta are un motor în 4 cilindri cu o putere de 68 hp și o transmise variabilă. ATV-ul poate fi punctul culminant în explorarea terenurilor off road . Vehiculul folosește senile din otel ramforsat de 20 inci pentru a se putea deplasa pe orice fel de teren , de la nisip la zăpadă și orice alt teren . Datorita gărzii la sol generoasă și a unei suspensi avansate vehiculul poate face să para ușoară cățărarea peste copacii doborați și chiar peste stănci .
SPECIFICAȚII
dimensiuni:
lungime – 3000 mm
lăţime – 2000 mm
înălţime – 1260 mm
Motor – Chery SQR
Puterea motorului – 42-50 kW
Lățimea Caterpillar – 500 mm
Greutate – 950 kg
Presiunea la sol – 0,05 kg/cm2
Forța de tractare troliu – 800 kg
Volumul rezervorului – 38 litri (8 ore)
Numărul de pasageri – 5 persoane pe uscat / 4 persoane pe apă
Sistem de răcire – lichid
Sistem de frânare – hidraulic
Tracțiune – cu diferențial planetar
Direcție ergonomic, cu o manetă
Sarcina de tractare – 150 kg
Temperaturi de funcționare, condițîi -40 °… + 40 °
Cele mai Bune Mașini Off Road
Polaris Rampage
Acest vehicul anfibiu își obține puterea de la un motor Polaris RZR de 1000cc care îi permite să ajungă la viteze de până la 98 km/h . Vehiculul se bazează pe un volan standard pentru controlul rotației senilelor. Puteți să adaugați în spate o remorcă pentru a putea duce echipament extra dacă doriți . Interiorul este încălzit și închis ermetic , facandu-vă să vă simțiți în sigurnață și comfortabil , în condiții de ger și zăpadă . La interior mai găsim porturi de încărcare pentru electronice , cum ar fi laptopurile .
Cele mai Bune Mașini Off Road
GHE-O Rescue
Rescue este soluția ideala pentru transport , asistență medicală și pompieri forestieri , datorită capacității sale de a aborda orice fel de teren , pe orice vreme . Soluția off road folosită este împrumutată de la vehicule de curse cu o filozofie apropiată de cele de competiție. În ciuda aspectului acesta rivalizează cu orice mașină mică de competiție. ATV- ul poate să exceleze în majoritatea cazurilor depășind perfomantele mașinilor off road cu două locuri .
Cu 11 persoane la bord , transmisie heavy duty cu axe blocabile , poate fi propulsat de motoare cu benzina . Versiunea Performance poate fi echipata cu un motor cu putere de la 342-500 hp benzină, sau diesel de la 218 -304hp . Dacă este folosit în scop militar motorul poate avea protecție suplimentară împotriva apei sau a inducției electromagnetice .
Mașina extrema de intervenții Rescue costa 119.900 euro plus TVA (147.000 euro, TVA inclus) în versiunea de 400 CP și circa 79.000 euro + TVA în varianta cu motor diesel de 218 CP care vă fi disponibilă la comandă. Rezervorul este de 145 litri și asigura o autonomie de peste 100 km în regim extrem, în timp ce în regim normal autonomia este mult mai mare, consumul mediu fiind 30 litri/100 km.
Rescue este produs Romanesc livrat de compania Ghe-O Motors !!!
Cele mai Bune Mașini Off Road
BVS 10 Beowulf
Beowulf este mândria Suediei . BAE Systems a realizat un ATV pe o platformă inovatoare, neprotejată , care se bazează în general pe iterațiile modelului anterior BV 206 , BV 206 S , precum și BVS 10 . Vehiculul este complet configurabil și oferă o modalitate tactică și strategică îmbunătățită. ATV-ul poate fi transportat pe distante lungi , pe calea aerului sau sau pe mare. Acest vehicul modern combină cele mai bune metode economice și comerciale în domeniu auto pentru a livra un ATV care oferă o asistență de neegalat echipajului și un efort minim de întreținere .
Compania respectă timpul de testare a sașiului și a grupului de rulalre și crează o cabină flexibilă care oferă utilizatorului o interfață de tip new age și design interesant .
Țara de origine – Suedia
Configurare – Șenilat
Scaune în cabină – 1 + 9
Dimensiuni și greutate
Greutate – 7 t
Capacitate de încărcare utilă – 8 t
Lungime – 8 m
Lăţime – 2,2 m
Înălţime – 2,5 m
Mobilitate
Motor – Cummins diesel
Puterea motorului – 285 CP
Viteza maximă pe uscat – 70 km / h
Viteza amfibiei pe apă – 4 km / h
Autonomie – 400 – 1 000 km
Manevrabilitate
Gradient – 100%
Panta laterală – 30%
Pas vertical – 1 m
Şanţ – 2 m
Fording – Amfibiu
Citiți și articolul despre cum circulăm corect pe zăpadă aici .